Legendarni nogometni reprezentativac Bosne i Hercegovine, Zvjezdan Misimović, pridružio se trendu koji je posljednjih dvadesetak dana prisutan između FK Sarajevo i FK Borac. Naime, ova dva fudbalska kluba odigrala su tri utakmice u razmaku od 17 dana, a marketinški timovi klubova vodili su jednako zanimljive “bitke” kao i igrači na terenu.
Sve je započelo dan prije uzvratne utakmice polufinala Kupa BiH u Banjoj Luci, kada je Borac objavio spot u kojem Sebastian Herrera uživa u banjalučkim ćevapima, uz poruku: “Banjalučki je uvijek bolji”.
Međutim, Sarajevo je slavilo rezultatom 2:0 i s ukupnih 2:1 prošlo u finale. Dan nakon tog uspjeha, objavljena je saradnja Bordo tima s poznatom sarajevskom ćevabdžinicom, uz slogan “Bolji od najboljih”.
No, “rat” hranom tu nije stao. Nakon posljednje pobjede Borca u 26. kolu rezultatom 2:0, Herrera je ponovo bio u središtu pažnje. Tokom slavlja, pozirao je s banjalučkim ćevapima, a marketinški tim Borca nije stao na tome. Nakon pobjede, banjalučki klub objavio je novi spot na društvenoj mreži X, u kojem je kao “rekvizit” iskoristio burek. U videu, maskota Borca sjeda i uživa u bureku, uz poruku: “Zadnji zalogaj je najslađi!”.

Sada se “prepucavanju” na društvenim mrežama pridružio i legendarni bh. reprezentativac, koji je objavio fotografiju na kojoj uživa u banjalučkim ćevapima. Iako se ne može tvrditi da je ovim potezom “provocirao” FK Sarajevo, jasno je na što njegova objava aludira.
Podsjetimo, Misimović je od kraja decembra 2024. godine na poziciji tehničkog direktora aktuelnog prvaka Bosne i Hercegovine, koji i ove sezone grabi ka novoj tituli.
Komentari na članak